مجله اینترنتی ایرانه روز - سرگرمی و آموزشی

posts

tags


ديابتي ها پسته بخورند

مصرف پسته با مواد غذايي داراي كربوهيدرات بالا مانند نان سفيد روند جذب كربوهيدرات را كاهش مي‌دهد و مي‌تواند ماده موثري براي كنترل ديابت، ‌به خصوص در كشورهايي مانند هند باشد كه در حال حاضر 40 ميل

 

مصرف پسته با مواد غذايي داراي كربوهيدرات بالا مانند نان سفيد روند جذب كربوهيدرات را كاهش مي‌دهد و مي‌تواند ماده موثري براي كنترل ديابت، ‌به خصوص در كشورهايي مانند هند باشد كه در حال حاضر 40 ميليون نفر از آنان مبتلا به اين بيماري هستند و طي پيش بيني‌هاي به‌عمل آمده، اين تعداد تا سال 2025 به 80 ميليون نفر خواهد رسيد.
وجود چربي اشباع نشده در پسته،همچنين باعث پايين آمدن سطح كلسترول بد (LDL) و بالا رفتن سطح كلسترول خوب خون(HDL) مي‌شود كه اين عمل، براي سلامت قلب بسيار مفيد است.

سلامت نیوز:محققان مي گويند پسته، با كند كردن عمل جذب كربوهيدرات‌ها در بدن‌، موجب كاهش قند خون مي‌شود.
به گزارش خبر گزاري فرانسه تحقيقات اخير پژوهشگران دانشگاه تورنتو نشان داده است خوردن يك مشت مغز پسته در روز نه تنها يك ميان وعده سالم و مغذي است بلكه با كاهش روند جذب كربوهيدرات‌ها در بدن، باعث كاهش قند خون نيز مي‌شود.
مصرف پسته با مواد غذايي داراي كربوهيدرات بالا مانند نان سفيد روند جذب كربوهيدرات را كاهش مي‌دهد و مي‌تواند ماده موثري براي كنترل ديابت، ‌به خصوص در كشورهايي مانند هند باشد كه در حال حاضر 40 ميليون نفر از آنان مبتلا به اين بيماري هستند و طي پيش بيني‌هاي به‌عمل آمده، اين تعداد تا سال 2025 به 80 ميليون نفر خواهد رسيد.
محققان مي گويند اين خشكبار داراي مقادير زيادي پروتئين گياهي، مواد نشاسته‌اي غني و مواد معدني مهم مانند پتاسيم و منيزيم است كه براي بدن بسيار ضروري استپسته، همچنين براي تسكين اعصاب مفيد است.وجود چربي اشباع نشده در پسته،همچنين باعث پايين آمدن سطح كلسترول بد (LDL) و بالا رفتن سطح كلسترول خوب خون(HDL) مي‌شود كه اين عمل، براي سلامت قلب بسيار مفيد است.

 

 

 

 

    این مطلب فاقد تگ می باشد .
پربازدیدترین مطالب روز
پربازدیدترین مطالب هفته
پربازدیدترین مطالب ماه
پربازدیدترین مطالب سال
rss Copyright © 2009 IraneRooz.Com, All Rights Reserved, Programmed And Designed By

FaDesign.ir

, Powered By Persian Fun Portal